REGULAMIN SKLEPU

1.Sklep Arrogant Wear

Arrogant Wear jest marką odzieżową posiadającą sklep internetowy działający pod adresem www.arrogant.pl i www.arrogantwear.pl . Wszystkie zdjęcia, materiały graficzne i teksty są własnością firmy Texit i są chronione prawem autorskim. Wszelkie kopiowanie elementów sklepu Arrogant Wear bez pisemnego zezwolenia firmy Texit jest zabronione.

2.Właściciel sklepu

Właścicielem sklepu internetowego Arrogant Wear działającego pod adresem www.arrogant.pl i www.arrogantwear.pl  jest firma Magdalena Suder Texit, ul.Kobierzyńska 107/15, 30-382 Kraków, NIP: 6762338290, REGON: 362179458.

3.Adres wysyłkowy

Wszelką korespondencję, zwroty, wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres biura: Texit ul. Łużycka 22 30-658 Kraków

4.Przeglądarka internetowa

Oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości sklepu i składanie zamówień. Przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript, interpretować style CSS i mieć włączoną obsługę plików Cookies. Obsługa JavaScript jest dodatkowo niezbędna do dokonania płatności online przez system Przelewy24.

5.Produkty

Towar który oferujemy jest w 100% produkowany w Polsce. Wykonany jest z najwyższej jakości bawełny i najlepszych tkanin. Na stronie znajdują się podstawowe informacje o właściwościach i rozmiarach produktu, o jego cenie, materiale z którego jest wykonany itp.Czas realizacji zamówienia jest podawany jedynie w przypadku gdy produkt nie znajduje się na magazynie, dotyczy to produktów Pre-Order. Zdjęcia produktów wykonujemy tak by możliwie jak najwierniej oddawały rzeczywisty ich wygląd, mimo to kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów klientów. Szczegółowy opis i metody konserwacji oraz prania produktu znajdują się na metce lub opakowaniu. Wymiary produktów są rzeczywiste, dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Wszystkie nazwy produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością firmy Arrogant s.c. i podlegają prawnej ochronie. Oferta i ceny produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny Produktów są podawane w wybranej przez użytkownika sklepu walucie i zawierają wszystkie należne cła i podatki.

6.Produkty Pre-Order

Produktami Pre-Order nazywamy specjalnie oznaczone produkty, których fizycznie nie ma na stanie sklepu. W opisie produktu znajduje się dokładna data wysyłki zamówienia z produktem Pre-Order.

7.Rozmiary Produktu

Dokładne rozmiary produktów są umieszczone w tabeli rozmiarów na stronie produktu, skala błędu wynosi ±2 cm.Podczas wyboru rozmiaru należy brać pod uwagę to, że produkty bawełniane mogą się nieznacznie skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 2 do 8%.

8.Cena Produktu

Ceny produktów są podawane w wybranej przez użytkownika walucie (PLN, USD, EUR, GBP) i zawierają wszystkie należne cła i podatki, nie zawierają natomiast ceny przesyłki. Oferta i ceny produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep Arrogant Wear zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez klienta.

9.Przesyłka

Zamówienie które zostało skompletowane i spakowane jest przekazywane kurierowi firmy FedEx. Przesyłki są dobrze zapakowane (foliopaki, kartony), owinięte taśmą i ubezpieczone. W każdej chwili można śledzić status przesyłki na stronie FedEx. Informacje dotyczące stanu przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadkach gdy klient ma podejrzenie że paczka jest uszkodzona należy ją po odbiorze otworzyć w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia braku lub uszkodzenia towaru sporządzić protokół oraz skontaktować się z obsługą sklepu.

10.Cena Przesyłki

Do ceny każdego produktu w sklepie internetowym klient musi doliczyć cenę przesyłki,która jest stała, zależy jedynie od wyboru sposobu płatności. W ramach jednego zamówienia cenę przesyłki dolicza się tylko raz. Cena przesyłki w obrębie całej Polski wynosi odpowiednio 15zł przesyłka kurierska i 20zł przesyłka pobraniowa (płatna kurierowi przy odbiorze).Przy zamówieniu produktów na kwotę powyżej 246 zł oraz dla stałych klientów z terenu Polski cena przesyłki jest gratis. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dotyczącą kodów rabatowych.W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@arrogantwear.pl Cena za przesyłkę jest ustalana indywidualnie w zależności od kraju.

11.Zamówienie

Klient może zamówić produkty 24h na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego, wszelkie pytania należy kierować na adres email kontakt@arrogantwear.pl lub w wyjątkowych sytuacjach dzwoniąc pod numer 508497858. W sytuacjach wyjątkowych (np. problem z obsługą sklepu lub płatności), zamówienie można złożyć przez email, który powinien zawierać imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, link do strony produktu (lub jego dokładną nazwę ) i rozmiar. Klient który w momencie składania zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy właścicielem sklepu, a klientem. Jeżeli sklep nie może zrealizować zamówienia, wtedy niezwłocznie powiadamia klienta o zaistniałej sytuacji.

12.Zamówienie Pre-Order

Czasami na stronie sklepu prowadzimy sprzedaż przedpremierową. Klient ma możliwość składania zamówienia z wyprzedzeniem na produkt jeszcze niedostępny. Wysyłka takiego produktu następuje tuż przed premierą, tak aby w dniu premiery kupujący mógł cieszyć się zakupionym wcześniej produktem. W przypadku takich zamówień nie stosujemy formy płatności za pobraniem. Każde zamówienie zawierające produkt Pre-Order jest wysyłane w całości tuż przed premierą tego produktu, nawet jeżeli pozostałe produkty w zamówieniu są aktualnie dostępne.

 

13.Czas realizacji zamówienia i dostawy

Standardowy czas , w jakim sklep Arrogant Wear skompletuje zamówienie i wyśle na adres podany przez klienta to 24/48 godzin (dotyczy dni roboczych). Niezbędnym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych osobowych w tym numeru telefonu.

 

14.Status zamówienia

Status zamówienia określa aktualny stan zamówienia i jest aktualizowany przez obsługę sklepu. Użytkownik zarejestrowany może sprawdzić stan swoich zamówień w panelu użytkownika, w sekcji historia zamówień. Dodatkowo przy istotnych zmianach statusu wysyłki, klient zostanie poinformowany o postępie zamówienia drogą mailową.

15.Zdjęcia Produktów

Zdjęcia produktów są wykonywane przez właściciela sklepu Arrogant Wear lub na jego zlecenie. Zdjęcia produktów wykonujemy tak by możliwie jak najwierniej oddawały rzeczywisty ich wygląd, mimo to kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów klientów. Nie wykonujemy dodatkowych zdjęć produktu na życzenie klienta. Wykorzystywanie zdjęć oraz ich kopiowanie bez pisemnej zgody właściciela sklepu jest zabronione.

16.Dostępność Produktów

Wszystkie oferowane produkty w sklepie Arrogant Wear są dostępne do wyczerpania zapasów chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej. Może się zdarzyć że klienci w tym samym czasie równocześnie zamówią produkt, którego jest mało na stanie lub wystąpi na stronie sklepu błąd techniczny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z klientem informując o zaistniałej sytuacji.

17.Rezygnacja z zamówienia

Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki produktu. Należy wówczas wysłać email pod adres kontakt@arrogantwear.pl .

18.Płatność

Każdy klient zamawiający produkt na terenie Polski ma możliwość wybrania formy płatności za pobraniem czyli zapłacić kurierowi w momencie dostarczenia zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty za pomocą przelewu bankowego. W przypadku klientów zamawiających za granicę Polski prosimy o kontakt drogą mailową na adres kontakt@arrogantwear.pl w celu ustalenia indywidualnego sposobu płatności i dostawy. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę Przelewy24.

Przelewy bankowe w walucie PLN należy wysyłać na konto sklepu:

Magdalena Suder Texit

Bank: Alior Bank S.A.

87 2490 0005 0000 4500 9112 0612

IBAN: PL 87 2490 0005 0000 4500 9112 0612

Przelewy bankowe w walucie EURO  należy wysyłać na konto sklepu:

Magdalena Suder Texit

Bank: Alior Bank S.A.

87 2490 0005 0000 4600 2313 6270

IBAN: PL 87 2490 0005 0000 4600 2313 6270

19.Kurier

Sklep Arrogant Wear ma podpisaną umowę z firmą kurierską FedEx i za jej pośrednictwem wysyła paczki.

 

20.Dowód zakupu

Dowodem zakupu jest paragon lub faktura, którą wystawiamy na życzenie klienta i dołączamy do przesyłki z produktem. Dowód zakupu uprawnia do gwarancji.

21.Gwarancja

Sklep Arrogant Wear gwarantuje, że wszystkie produkty są nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru na warunkach wynikających z ustawy.

22.Zwrot lub wymiana

W przypadku gdy otrzymany produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania na adres biura Texit ul. Łużycka 22 30-658 Kraków, wraz z paragonem lub fakturą po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami drogą mailową na adres kontakt@arrogantwear.pl. Produkt nie może mieć śladów użytkowania, powinien być zwrócony w stanie niezmienionym z dołączonym dowodem zakupu. W przypadku zwrotu ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki przelewamy pieniądze na podany przez klienta w mailu numer bankowy, a w przypadku wymiany wysyłamy inny produkt lub  gdy nie ma go na stanie sklepu zwracamy pieniądze na podane  konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Koszt wymiany wiąże się z ponowną opłatą za przesyłkę towaru.

23.Reklamacja

W przypadku gdy otrzymany produkt posiada wady lub defekty prosimy odesłać go wraz z dowodem zakupu na adres biura Texit ul. Łużycka 22 30-658 Kraków po wcześniejszym skontaktowaniu się drogą mailową na adres kontakt@arrogantwear.pl. Każdy klient ma prawo do nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, który jest pozbawiony wad. Jeśli naprawa lub wymiana produktu z jakiegoś powodu nie jest możliwa zwracamy cały koszt produktu. W każdym przypadku w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu rozstrzygamy zasadność reklamacji. Gdy reklamacja zostaje uznana, produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad, w takiej sytuacji zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi klient. W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana produkt jest odsyłany do klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

24.Dane osobowe

Dane osobowe to wszystkie Informacje, które klient podaje w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania Danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Firma Texit gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie.

25.Klient

Klientem nazywamy każdą osobę prawna bądź fizyczna, która składa zamówienie za pośrednictwem naszego sklepu . Jednocześnie wiąże się to z zawarciem umowy sprzedaży z właścicielem sklepu zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeksu cywilnego. Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności Art. 14. § 2 Kodeksu Cywilnego).

26.Rejestracja Klienta

Rejestracja klienta umożliwia zapamiętanie w bazie sklepu danych osobowych klienta oraz historii jego zamówień. W trakcie rejestracji klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Każdy klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

27.Logowanie Klienta

Podczas logowania zarejestrowany klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie rejestracji. Proces logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w status zamówień oraz historię swoich zamówień.

28.Użytkowanie

Każdy produkt należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem. Wszystkie opisy użytkowania oraz prania znajdują się na metce wewnątrz produktu lub na opakowaniu. Niektóre kolorowe materiały mogą barwić i powinno się je prać z produktami o podobnych kolorach.Wszystkie produkty powinno się prać odwrócone na lewą stronę, dodatkowo produkty z aplikacjami należy prasować na lewej stronie oraz nie prasować aplikacji i nadruków. Produkty bawełniane mogą się skurczyć po pierwszym praniu. W zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 2 do 8%.Każdy klient powinien zdawać sobie sprawę z faktu, że produkty nie należycie konserwowane lub używane wbrew instrukcji mogą ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu za które nie będzie odpowiadał sklep.

29.Zmiany w regulaminie

Firma Texit zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie jego funkcjonowania .W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.


Powrót do góry